About La Lhoux

My photo
Warszawa, Poland
Trochę na poważnie, trochę żartem o życiu, podróżach, modzie, miejscach, do których warto zajrzeć, postaciach , które sprawiają, że świat jest bardziej kolorowy, o książkach , o marzeniach, o tęsknotach i o moich internetowych znajdach...

Z szafy pod rynnę, czyli mój mundurek na spacer w deszczu:)

16.04.2012

Dzisiaj szaro, szaro też na mnie...
Zimowe rzeczy spakowane, więc muszę ubierać się na cebulkę .
Czapka w zanadrzu, bo spacerować z parasolem nie lubię. W zasadzie to spacerować w ogóle nie lubię. Ale na spacer z Frankiem samochodem się nie da....Szkoda:( 

Voila!
Oto mój zestaw spacerowy, jeden z .
Od razu zaznaczam, że cen nie pamiętam. Nie pamiętam też kiedy co zostało zakupione, pamiętam tylko gdzie.
To co na zdjęciu, jest w mojej szafie od dobrych paru lat...

  • szary t-shirt, Uniqlo ( super bawełna, przystępne ceny; niestety w Polsce Uniqlo jeszcze nie ma ), zakupiony w UK
  • bluza z kapturem Polo Jeans, własność Hubbiego, zakupiona w UK
  • szary kardigan z grubej welny: drapnęłam go mamie ( zakupiony w jakimś lubelskim ciuchlandzie )
  • torba Ralph Lauren Polo, własność Hubbiego ( właściwie teraz już moja, przez przetrzymanie ), zakupiona w UK
  • szalik bawełniany, Zara, zakupiony w UK
  • jeans`y, H&M, pisałam o nich 2-go kwietnia   
 

    czapka glut, prezent od Hubbiego , eBay


    mitenki, Accessorize, zakupione wieki temu w UK


    kalosze a la Pucci:), prezent od Hubbiego, zakupione w UK


    Do następnego poniedziałku:)

    No comments:

    Post a Comment