About La Lhoux

My photo
Warszawa, Poland
Trochę na poważnie, trochę żartem o życiu, podróżach, modzie, miejscach, do których warto zajrzeć, postaciach , które sprawiają, że świat jest bardziej kolorowy, o książkach , o marzeniach, o tęsknotach i o moich internetowych znajdach...

Bardzo krótko i tylko na temat:)

09.04.2012


Zapraszam do odwiedzenia mojej FB strony La Lhoux :http://www.facebook.com/pages/La-Lhoux/186426571399017.
Zalety: na swoim blogu mam kilka subkategorii, które nie archiwizują się w ten sam sposób co strona główna. Nie wnikam w parametry techniczne Blogspota, bo możliwości są pewnie nieograniczone, ale moja blond głowa nie opanowała ich-JESZCZE!
W każdym razie `lubiąc` mój blog i tu, i jeszcze raz na FB, dostaniecie moje wszystkie updejty na bieżąco.

To tyle. Na temat, mam nadzieję:)

No comments:

Post a Comment