About La Lhoux

My photo
Warszawa, Poland
Trochę na poważnie, trochę żartem o życiu, podróżach, modzie, miejscach, do których warto zajrzeć, postaciach , które sprawiają, że świat jest bardziej kolorowy, o książkach , o marzeniach, o tęsknotach i o moich internetowych znajdach...

Repondez s`il vous plait, czyli z szafy do Amasady Belgii...

23.04.2012


Sobotnie popołudnie miało nam upłynąć w Pałacu Mniszchów przy Senatorskiej.
Pan Ambasador Belgii w Polsce urządzał popołudniowe spotkanie z Przewodniczącym Belgijskiej Izby Reprezentantów.
Ale, zamiast wymieniania sztucznych uprzejmości, ja wylądowałam w pracy nad kolejną sesją do Blonde To Blonde, a Hubby pichcił na Ren`s Kitchen Chaos.
Zamienił stryjek kijek na siekierkę, czyli klawo!
Kreacja była jednak przygotowana.
Oto co mogło być:

sukienka z cienkiej wełenki, Bialcon, sklep `Pani`, Lublin ul. Narutowicza 13  bawełniany szal, Zara, zakupiony w zeszłym roku


rajstopy Gatta, 50 Den, czyli mocno kryjące, pomagające w walce z cellulitem


moje ukochane buty Salvatore Ferragamo ( to od Niego wszystko się zaczęło: Blahnik, Louboutin, Choo nie tworzyliby tego co tworzą gdyby nie  Maestro Salvatore), limitowana edycja z obcasem zainspirowanym Guggenheim Museum w Nowym Jorku, z klamerką ze skóry rozwgwiazdy, zakupione w 2007 roku - najlepsza inwestycja mojej szafy i najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam  ( buty Ferragamo wystepują w połówkach rozmiarów i w sześciu różnych szerokościach )


atłasowa kopertówka, Accessorize, zakupiona lata temu


Do następnego poniedziałku !



No comments:

Post a Comment