About La Lhoux

My photo
Warszawa, Poland
Trochę na poważnie, trochę żartem o życiu, podróżach, modzie, miejscach, do których warto zajrzeć, postaciach , które sprawiają, że świat jest bardziej kolorowy, o książkach , o marzeniach, o tęsknotach i o moich internetowych znajdach...

Upadek w blasku fleszy:))))

08.05.2012


Od pokazu Macieja Zienia minęły prawie dwa tygodnie.
Strup , który miałam po upadku na mojej dłoni odpadł wczoraj.
Wierzcie albo nie, ale mam tam  teraz bliznę, jak po oparzeniu.

A oto co  wczorajszy `Flesz` ma na ten temat do powiedzenia:

` Modny kalejdoskop!
Wszystko zaczęło się od ...upadku! I to niejednego.
Panie, idąc na swoje miejsca, potykały się o krawędz wybiegu dla modelek. Ale ku zaskoczeniu wszystkich te ``wpadki``tylko rozbawiły zebranych. (...) `


`Wpadki` ?
`Ku zaskoczeniu wszystkich`?
`Rozbawiły zebranych`?

Ja się cieszę, że mam wszystkie zęby !





No comments:

Post a Comment