About La Lhoux

My photo
Warszawa, Poland
Trochę na poważnie, trochę żartem o życiu, podróżach, modzie, miejscach, do których warto zajrzeć, postaciach , które sprawiają, że świat jest bardziej kolorowy, o książkach , o marzeniach, o tęsknotach i o moich internetowych znajdach...

Zawsze musi być ten pierwszy raz...

01.06.2012


Dzień dobry!
Nazywam się Magdalena Milhoux.
Za 3 miesiące i 2 dni skończę 40 lat.
Dzisiaj pierwszy raz w życiu jechałam tramwajem.
Ale cóż to była za jazda!!!

W związku z tym i z okazji Dnia Dziecka życzę dzieciom tych, którzy tramwaje na warszawskie ulice wprowadzili wszystkiego najlepszego!
Życzenia samych słonecznych dni przesyłam w stronę dzieci tych, którzy warszawskie tramwaje zmodernizowali.
Spełnienia wszystkich marzeń życzę z całego serca dzieciom wszystkich warszawskich motorniczych.
I dzieciom twórców kasowników, które tak fajnie połykaja i wypluwają bilety ( kasowniki, nie dzieci) też składam życzenia z okazji Dnia Berbecia.
Radujcie się codziennie dzieci piekarzy, którzy piekli moją kremówkę.
Dzieciom miłych Pań w biurze Aeroflotu w Warszawie tez życzę dobrze. Rośnijcie duże i zdrowe!
Bądzcie zawsze szczęśliwe przyszłe dzieci bardzo uprzejmych pracowników Empiku przy Alejach Jerozolimskich.

A co do dzieci tego złamasa co prawie we mnie wjechał na przejściu i tego kretyna, który z impetem mnie ochlapał jak doładowywałam telefon, to mam nadzieję, że będą zawsze miały same jedynki!
A, i jeszcze, żeby Święty Mikołaj o nich zapomniał.

Amen!





No comments:

Post a Comment